سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سرور اچ پی، فروش سرور اچ پی

ورق کامپوزیت نانو و ضد حریق طلوع باند

 

این ورق دارای بهترین پوشش رنگ به نام PVDF می باشد.

برترین خصوصیت این ورق مقاومت ، پایداری و دوام رنگ آن در مقابل اشعه UV آفتاب ، باران های اسیدی ، حرارت ، آلاینده ها و سایر شرایط جوی می باشد.

از این ورق بیشتر در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود.

 

 

Nano Composite

ورق کامپوزیت نانو و ضد حریق طلوع باند

 

Nano Composite


ورق کامپوزیت با پوشش PVDF

 

این ورق دارای بهترین پوشش رنگ به نام PVDF می باشد.

برترین خصوصیت این ورق مقاومت ، پایداری و دوام رنگ آن در مقابل اشعه UV آفتاب ، باران های اسیدی ، حرارت ، آلاینده ها و سایر شرایط جوی می باشد.

از این ورق بیشتر در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود.

 

ورق کامپوزیت با پوشش Polyester

 

این ورق با پلیمر PE) Polyester) پوشش داده می شود.

پوشش پلی استر در مقابل شرایط جوی خصوصا اشعه UV آفتاب و باران های اسیدی از مقاومت و دوام کمتری برخوردار است لذا از این ورق برای استفاده در دکوراسیون های داخلی توصیه می شود.

ورق کامپوزیت نانو

 

یکی از بزرگترین مشکلات مخصوصا در شهرهای بزرگ آلودگی هوا می باشد. از این رو چسبیدن ذرات گرد و غبار نمای ساختمان ها را کثیف و تیره می کند. پوشش نانو پی وی دی اف به خاطر خاصیت خود شویی(Self – Cleaning) تا حد زیادی این مشکل را رفع کرده است.

در این نوع ورق ها گرد و غبار کمتری جذب ورق شده و با ریختن آب و یا بارش باران ذرات تا حد زیادی پاک می شوند.

 

ورق کامپوزیت آینه ای

 

?

 

این ورق همانطور که از نامش پیداست پوشش آینه ای دارد. از این ورق در نمای خارجی به صورت ترکیبی و در دکوراسیون داخلی در سقف ، دیواره ها و تزئینات داخلی بکار می رود.

ورق کامپوزیت با پوشش خشدار

 

پوشش آلومینیومی این نما به صورت خش دار می باشد. به خاطر ظاهر بسیار زیبا ، از این ورق در نمای ساختمان مخصوصا دکوراسیون داخلی فراوان استفاده می شود.

ورق کامپوزیت با پوشش طرح چوب

?

 

یکی از طرح های زیبا که توسط ورق کامپوزیت به روی نمای ساختمان ها راه یافت ورق طرح چوب است که رفته رفته طرفداران بی شماری را برای خود یافته است.

رگه های ورق طرح چوب دقیقا شبیه رگه های چوب می باشد به طوری که از فاصله چند قدمی تشخیص آن دشوار است. این ورق به طور گسترده هم در نمای خارجی و هم در دکوراسیون داخلی به کار می رود.

ورق کامپوزیت شاین ـ براق

 

?

این ورق از پوشش درخشان (صدفی) برخوردار است. در این پوشش از پودر درخشان (صدفی) بازتابنده استفاده شده که در نهایت علاوه بر زیبایی ، درخشندگی بالاتری نسبت به سایر ورق ها دارد.

گروهی از ورق های شاینی به دلیل سطح براق و صیقلی خود الودگی کمتری را جذب می کند.

 

ورق کامپوزیت مقاوم در برابر آتش FR

 

?

ورق های کامپوزیت Fire Resistance(ضد حریق) طلوع باند و رینوباند A1تنها ورق هایی هستند که بخاطرهسته میانی انها بالاترین میزان مقاومت در برابر اتش را دارند ورق سیگما تنها ورق FRموجود در بازار است که بخاطر نسوز بودن 100درصد ورق، پلی اتیلن حذف گردیده و از 3لایه الومینیوم به صورت مشبک تشکیل شده است همین عمل باعث شده است که ورق نیز استقامت بهتری در مقابل خم وبرش داشته باشد و در مقابل اتش سوزی به هیچ وجه شعله ور نشود وزن ورق سیگما نسبت به ورق هایFR معمولی موجود در بازار(درجه کیفیB1,B2,A2 که از هسته معدنی تشکیل شده اند )به 50درصد کاهش یافته است و همین امر باعث شده است که حتی در زمان اجرا بدون برش زدن ورق نیز شیت کامل را در نما نیز اجرا کرد . از دیگر خصوصیات ورق میتوان موج دار نبودن ورق بخاطر حذف پلی اتیلن اشاره کرد و نیز دارای 20سال گارانتی و 10سال بیمه ایران است ودارای رنگبندی مختلف نیز هست .

 

ورق کامپوزیت نانو?

 ?