سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سرور اچ پی، فروش سرور اچ پی

 

شاید بتوان گفت یکی از مهترین معیار هایی که در خرید سرور اچ پی باید مد نظر قرار داد، نوع تاور و نوع رک مونت بودن سرور های مورد نظر میباشد. البته شاید در نگاه اول کمی خنده دار بنظر برسد اما مهمترین نکته در فروش سرور اچ پی این مورد است.

یک زیر ساخت قوی با قابلیت انعطاف پذیری بالا، موجب افزایش کارایی شده و دنیای جدید را به زیر ساخت های شما خواهد داد، همچنین زمینه استفاده از فناوری های جدید در آینده را نیز فراهم خواهد و شما میتوایند با یک انتخاب مناسب، سروری برای چندین سال اینده خود تامین کنید.

سرور HP همواره از پرفروش ترین محصولات شبکه بوده و از زیرساخت های اصلی محسوب میشود. سرور اچ پی  به همراه مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای مدیریت، ذخیره سازی اطلاعات و تجهیزات جانبی، قابلیت ارائه سرویس های مورد نیاز برای سازمانها و محیط های کاری با کیفیت فوق را دارا می باشد.

انواع سرور Proliant  به سه گروهخوابیده (Rackmount)وایستاده (Tower)وتیغه ای (Blade) تقسیم شده اند. سرورهای Tower و Rackmount در مدلهای100، 300 و 500 ارائه شده است.

 


?

 ?


نما کامپوزیت

نمای کامپوزیت یکی از نماهای پرطرفدار است که زیبایی و مزایای خاص خود را داراست . ورق آلومینیوم کامپوزیت نما در سال 1969در آلمان ابداع گردید. استقبال و استفاده فراوان از نمای کامپوزیت نشان دهنده کیفیت مناسب وعدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای این محصول می باشد.
شاید اسم نمای کامپوزیت را شاید شنیده باشید اما هیچ تصوری از شکل و فرم آن نداشته باشید؛ در اینجا همه چیز راجع به نمای آلومینیوم کامپوزیت را بخوانید؛ چه بسا تصمیم به اجرای این نمای زیبا در ساختمان خود بگیرید.

در این مقاله بیشتر با نمای کامپوزیت، روش های نصب و اجرای ورق کامپوزیت و مزایا و معایب آن آشنا می‌شوید، این نوع از نماهای ساختمان علاوه بر زیبایی، مقاوم هستند.
اگر شما به عنوان کارفرما یا سازنده، پروژه‌هایی در مقیاس بزرگ و با کاربری‌هایی مانند تجاری، اداری، صنعتی و … دارید بهتر است چند دقیقه‌ای را صرف کنید و در این صفحه اطلاعات جامعی در مورد نمای کامپوزیت آلومینیومی کسب کنید.

? ادامه مطلب...

?

ورقــهای کـامپوزیت نـسوز (ضد حریق 100% FR)

0?

ورق آلومینیوم سیگما باند ( ACCP)

پنلهای پارامتریک ( هندسی ) آلومینیوم با برند سیگماباند یکی از قابل قبول ترین سازه های روکش فلزی در طراحی مدرن هستند که به واسطه وجود سه لایه آلومینیوم( لایه رویه +لایه میانی+لایه زیرین) در تولید آن و استفاده از چسبی که دربرابر حریق مقاوم است نسل جدید ورق های آلومینیوم پنل ضد حریق (FR) میباشند .

این ورق‌های آلومینیوم سه بعدی ، قطعات تختی هستند که از دو ورق آلومینیوم 5/0 متصل با هست? آلومینیومی ساخته شده‌اند. هست? این ورق‌ها از آلومینیوم بصورت زیگزاگ ساخته شده است که به سبک و مقاوم شدن هر چه بیشتر این ورق‌ها کمک شایانی می‌کند.این ورق‌ها اغلب به عنوان روکش و نمای ساختمان‌های تجاری ،اداری استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی، دوام و قیمت مناسب، مزایای زیست محیطی نیز به همراه دارد.

? ادامه مطلب...

?

کالرچارت ورق کامپوزیت آلوسوئیس باند

0?

 

کالرچارت ورق کامپوزیت آلوسوئیس باند

رنگ بندی ورق کامپوزیت همراه با کالرچارت و کاتالوگ ورق کامپوزیت ارزان قیمت نمای ساختمان در جامع ترین مرجع اطلاعات ، تولید و فروش ورق کامپوزیت نما و تابلو در کشور و همچنین تولید کننده و نماینده رسمی و انحصاری انواع کامپوزیت پانل آلوسوئیس باند ، آلوتاپ و آلو پریما به متقاضیان و خریداران ارائه می شود.

? ادامه مطلب...

?

 0?

ورق کامپوزیت نانو آلوسوئیس باند

با ترکیب تکنولوژی جدید با تکنولوژی سنتی تولید ورقهای نانو، کمپانی آلوسوئیس باند ، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی را با روکش پیشرفته Nano/Shining/High gloss توسعه و ارائه می دهد.
این نسل جدید از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش P.V.D.F را با ساختار مایکرو یا نانو ترکیب کند که حاصل آن ورقی با دفع فوق العاده گرد و غبار و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد.
در برخی از پروژه ها از درزگیر سیلیکون استفاده می شود که در مدت زمان طولانی بر اثر قطرات باران لکه های سیاهی ایجاد می کند که تمیز کردن آن بسیار دشوار است.
پس از آن به شدت ظاهر نما را تحت تاثیر قرار می دهد در حال حاضر ورقهای کامپوزیت نانو این مشکل را حل کرده اند.
این تکنولوژی برتر این امکان را فراهم می کند که ذرات گرد و غبار در هوا بر روی سطح ورق باقی نماند.
و نیز به کمک قطرات باران سطح ورق تمیز می شود و سطح درخشان ورق کامپوزیت دوباره نمایان میگردد.
در نتیجه در هزینه های سنگین تمیز کردن نما صرفه جویی می شود.

 

ادامه مطلب...